Livrarea comenzilor
Modalitati de livrare
Cand comandati de la Germag.ro puteti alege intre optiunile de livrare de mai jos.
Livrare prin curier
1. Pentru comenzile cu plata ramburs sau online cu cardul, timpul mediu de livrare im aceasta perioada este de 4 zile.
2. Pentru comenzile achitate cu ordin de plata livrarea se va face in 48 ore de la incasarea banilor in contul companiei Remote Media SRL.
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 100 lei.
Taxa de livrare este de 14.00 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 100 lei.
Ridicare din showroom Germag
Acest serviciu este disponibil in 8 de puncte de livrare din Bucuresti si 1 punct de livrare in Loc. Sindrilita, Judetul Ilfov.
Ti-am pregatit aici lista completa, astfel incat sa identifici punctul de livrare cel mai convenabil pentru tine.
Când iti poti ridica produsele comandate?
In 48 ore pentru comenzile plasate de luni pana vineri.
Marti, in cazul comenzilor plasate de vineri, ora 10:00 pana luni, ora 08:00.
In momentul in care produsele tale ajung la showroom te vom anunta pe email si SMS. Te rugam sa le ridici in cel mult 7 zile lucratoare, altfel ne vor fi inapoiate, iar comanda ta va fi anulata.
Livrarea in showroom se face gratuit.
Puteti achita produsele in showroom numerar sau cu cardul.
Daca ai platit deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online sau prin ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele.
Pentru comenzile B2B (engros)
1. Livrare prin curier sau mijloc de transport Germag
Costul de livrare va fi comunicat de catre un reprezentant de la Vanzari si va fi suportat de catre client.
Timpul de livrare variaza in functie de cantitatea si disponibilitatea mijlocului de transport.
2. Ridicare direct de la depozit (Sos. Bucuresti-Urziceni DN2, Nr. 96, Com. Sindrilita, Judet Ilfov) cu un mijloc propriu de transport
Livrarea se va efectua direct din depozit, in mijlocul de transport pus la dispozitie de catre dumneavoastra. Este recomandata o estimare/planificare cat mai realista a volumului pe care autoturismul trebuie sa il aiba pentru transportul comenzii.
In aceasta situatie nu va exista nici un cost de livrare.
In perioadele in care numarul de comenzi este peste medie (Ex. Craciun) produsele comandate vor ajunge intr-un termen de timp mai mare avand in vedere atat sezonul cat si numarul mare de comenzi plasat curierilor.
Modificare sau anulare comanda
In cazul in care v-ati razgandit si nu mai doriti un produs din comanda, vreti alt produs decat cel comandat sau nu mai doriti niciunul dintre produsele comandate, va rugam sa ne anuntati cat mai repede la unul dintre numerele: 0750.255.566. Colegii nostri de la Preluare Comenzi Online vor face tot posibilul sa va modifice sau anuleze comanda, in intervalul orar 08:00 – 17:00.
In cazul in care un produs nu mai exista in stoc, fiind epuizat ori plasat in magazinele noastre, veti fi contactat in cel mai scurt timp pentru a fi informat si a se gasi o solutie.
Plata in avans
Politica firmei percepe 10% avans din totalul comenzii in urmatoarele situatii:
1. Daca aveti mai mult de 20 de produse identice in comanda;
2. Daca valoarea comenzii depaseste 300 lei.
ATENTIE! NE REZERVAM DREPTUL DE A NU ONORA COMENZI IN URMATOARELE SITUATII:
1. CLIENTUL REFUZA SA PLATEASCA AVANSUL DE 10% LA COMENZILE CARE DEPASESC VALOAREA DE 300 DE LEI SAU 20 DE PRODUSE IDENTICE IN COMANDA.
2. DACA O COMANDA TRIMISA A FOST REFUZATA DE CLIENT FARA MOTIV SI ACESTA REVINE ULTERIOR CU O NOUA COMANDA, IN ACEST CAZ EL ESTE NEVOIT SA PLATEASCA IN AVANS 10% DIN VALOAREA COMENZII, RESTUL FIIND TRECUT RAMBURS.